top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תAdi Levy

אלגנטי, רומנטי ופשוט "פיין" - החתונה של ליטל ומור


חתונת חורף עם נגיעות של אביב הן הקסומות ביותר, וכשהכלה היא מעצבת אירועים במקצועה, אנו יודעים שזאת הולכת להיות חתונה מהסרטים.

החתונה של ליטל ומור מתארחת אצלנו בבלוג היום ואתם חייבים לראות אותה >>

ליטל ומור הכירו כבר בגיל 18 במועדון אבל הדייטים לא צלחו וכל אחד הלך לדרכו. הגורל הפגיש אותם שוב לפני שנתיים וחצי בבר שכונתי ברחובות והשניים החליטו לצאת לדייט שלישי שנחל הצלחה היסטרית. מור לימד את ליטל איך לשחק סנוקר ואז השניים הלכו לעשות חדר בריחה (שהיה בבעלות מור דאז). מאותו יום כבר לא היה אפשר להפריד ביניהם, מור לאט לאט עבר לגור בדירה של ליטל וצ'ולו (הכלב ההססן והפחדן) שקיבל אותו באהבה בלתי נגמרת.

אחרי שנתיים של זוגיות, מור לקח את ליטל לחוף זיקים שבדרום, עם מחצלת, בירה קרה, מוזיקה וכמובן את צ'ולו הכלב שלהם.

ליטל ידעה מחבר משותף ש-מור לא מציע בקרוב, ולכן לא ציפתה להצעה שם. אך בעת השקיעה, כשרק הם והשקיעה (וצ'ולו) שמור הצליח לשכנע את ליטל לקום להצטלם ואז הוא כרע ברך והציע. ליטל שהיתה כל כך המומה ולא ציפתה פשוט לא הפסיקה לצחוק ולא ענתה לו. הוא נאלץ לשאול שוב ושוב עד שתפסיק לצחוק וזה היה מרגש ומדויק.

אחרי ארבעה חודשים השניים התחתנו אצלנו בירוק על המים, שניהם התעוררו יחד במושב ואז התפצלו כל אחד להתארגן בנפרד. ליטל נסעה להתארגן בבית סבתה יחד עם אמה, גיסתה וחברתה הטובה ביותר, בעוד שמור התארגן עם אח של ליטל בבית ההורים של ליטל.

המפגש של השניים היה מרגש וכל הנוכחים מחאו להם כפיים. משם המשיכו השניים לצילומי חוץ ואז אלינו לאולם...



השניים התחתנו ביום רביעי ה3.6.19 באולם האורבני שלנו, כאשר את קבלת הפנים והחופה קיימו בגן.מאחר וליטל היא מעצבת אירועים במקצועה שנושמת

וחיה את ענף החתונות, את רוב תכנון האירוע היא עשתה בעצמה כאשר היא שמרה את הדובדבן שעל הקצפת לראת הסוף והוא כאמור העיצוב: הקונספט היה מאוד נקי, אלגנטי ו"פיין" לדבריה. הכיוון שלה היה רומנטי וטבעי עם הרבה נרות, פרחים וצבעוניות של ירוק ולבן בכלי זהב אותנטיים.









באותו הקונספט גם היתה עמדת השזירה, כמובן של המותג שלה "ליט עיצוב אירועים".





ליטל מספרת :כשהגענו לגן הנשימה נעצרה מהתרגשות. הכל היה כל כך יפה, הצוות קיבל אותנו בחיוכים וחיבוקים, מיד ליוו אותנו לחדר לנוח וכשהיינו מוכנים, חיכה לנו שולחן בבית הקפה שלהם, ערוך מלא בכל טוב שנאכל לפני שהאקשן מתחיל.


מה שליטל ומור זוכרים מטקס החופה זה שההתרגשות היתה עצומה, כל כך הרבה אנשים לבושים יפה, עומדים ומחכים (בקור) רק להם ולכבודם. הרב העביר את טקס החופה בצורה נעימה ומונגשת ושהיה פשוט מושלם! ליטל אומרת.










כששאלנו את מור וליטל איך היה להתחתן בירוק על המים, הנה מה שהם רשמו לנו:

לא יכולנו לבחור מקום טוב יותר! באמת אבל... חייבים לציין את בת שבע המדהימה שעשתה מעל ומעבר כדי להגשים את החלום שלנו וכל גחמה קטנה. הכל בחיוך, בנועם, בסבלנות אינסופית והכי חשוב – באהבה. נשמע כמו קלישאה אבל אמיתי לגמרי – הרגשנו כמו חלק ממשפחת ירוק על המים. ואחרי החתונה, אנשים לא הפסיקו להחמיא על האוכל המעולה והשירות שהורגש מאוד לטובה. אין יותר כיף מלשמוע שלאורחים שלך היה הכי טוב, כיף וטעים שיש.

*DREAM TEAM*

גן אירועים: ירוק על המים

צלם + וידיאו: מונוקל

תקליטן: לירון מנדל

עיצוב אירוע: ליט עיצוב אירועים

שולחן ברכות: ליט עיצוב אירועים

זר כלה וקישוט רכב: ליט עיצוב אירועים

מגנטים: טרנד 54

חליפה ונעלי חתן: מקס מורטי

נעלי כלה: ג'ובני ויטוריו

שיער ואיפור: הילה לובר

רב: נריה כהן-דרך צוהר

טבעות ותכשיטי כלה: Dabush diamonds

שירותי אלכוהול: אמורפי בר - מטעם האולם

הזמנות: איזי איוונט

אטרקציות ברחבה: צ'ימני בלונים


136 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page