top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תAdi Levy

סאמר וייבז - החתונה של שני ושלומי


מההתארגנות בנווה צדק ועד לצילומים אצלנו בגן ליד הטרנספורטר הכחולה שלנו, סיפור החתונה של שני ושלומי בדרך אליכן>>


הסיפור של שני ושלומי התחיל דאז באוניברסיטה, הם למדו באותה המחלקה ונפגשו במקרה במרכז למידה במהלך למידה לבוחן, והקליק פשוט נוצר שם. באותו השבוע הם יצאו לדייט ראשון בסרט בקולנוע ומשם הכל היסטוריה.

אחרי חצי שנה הם עברו לגור יחד ואחרי שלוש שנות זוגיות שלומי שאל את השאלה המיוחלת.


שלומי החליט לעשות לשני "שבוע הצעה" וכל יום הוא ארגן ערב מושקע אחר, שבסופו הוא לא הציע לה! רק רמז רמזים. אבל השבוע נגמר בסופ"ש חלומות במלון בראשית שם היתה ההצעה :)


שני לקחה פיקוד וארגנה די הכל, אבל שלומי היה אחראי על המשא ומתן :) "שלבי ההכנה היו הכי כייפים בעולם, נורא נהננו לארגן את החתונה" לדבריהם.

השניים התארגנו במלון טריאסטה בנווה צדק, מקום מהמם ומפנק. הם רצו שהיום יהיה כמה שפחות עמוס ובייחוד בשל העובדה כי הם לא התארגנו ליד הגן שלנו. הם פתחו את הבוקר עם מגשי אירוח מפנקים שהזמינו לחדר ובסביבות 16:30 יצאו לצילומי חוץ קצרים וישר אלינו לירוק על המים.














את הגן עיצבה מעצבת הבית שלנו אמליה פרחים מבית אסקרגו בצבעי פסטל עדינים שהתחילו כבר בקבלת הפנים, המשיכו לחופה ונגמרו במרכזי השולחן שבגן. הצבע הכחול גם היה ניכר באירוע, החל מצילומי החוץ והחליפה של שלומי ועד לטרספורטר שלנו והבריכה התכולה המהממת!

החלק הכי יפה שאהבנו: העניבה של שלומי מתאימה למפיות שעל השולחנות:)









החלק שהכי זכור לשניים מאותו ערב בלתי נשכח היתה ההליכה לחופה זה ליד זו, הם היו די בשוק באותו הרגע אבל זה לא ניכר בתמונות. החל מהרגע הזה הכל נשאר מעורפל מרוב ההתרגשות וההיי.






*DREAM TEAM*

לוקיישן: ירוק על המים

עיצוב הגן: אמליה פרחים

שירותי בר: אמורפי-בר

וידיאו: דימה ודיאנה

די ג'יי: אלעד ינילוב

מגנטים: יהלי הפקות

חליפת חתן: מיקאדו נעלי חתן: call it spring שמלת כלה: גלי קרטן - יד 2 שיער: סילביה טובול תכשיטים לשיער: דנה מנצור איפור: נאור אפל מיתוג והזמנות: הולה אטקרציות: קיאק פירות

לוקיישן התארגנות: טריאסטה נווה צדק


128 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page